بازی یوسی پابجی

 

 تقریبا همه نام بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا همان پابجی را شنیده‌اند. یک بازی به سبک بتل رویال که بازیکنان باید از طریق یک هواپیما و چتر نجات، در یک جزیره فرود بیایند و با دستان خالی، شروع به پیدا کردن اسلحه و مهمات کنند و دیگران را از سر راه بردارند.بازی پابجی، سبک بتل رویال را به صورت مستقل وارد یک بازی کرد و توانست محبوبیت فوق‌العاده‌ای به دست بیاورد.برای پول یوسی پابجی کلیک کنید

 یوسی پابجی

شرکت سازنده بازی پابجی

شرکت سازنده بازی پابجی، PUBG Corporation نام دارد که زیرمجموعه‌ای از شرکت بلوهول (Bluehole) در کشور کره جنوبی است. شرکت سازنده پابجی کار خود را با نام جینو گیمز (Ginno Games) در سال 2009 آغاز کرده بود و بعدا به PUBG Corporation تغییر نام داد.  رئیس این استودیو در حال حاضر، چانگهان کیم(Changhan Kim) است.

  

داستان ساخت بازی یوسی پابجی

طراح اصلی بازی پابجی ، برندان گرین (Brendan Greene) نام دارد که بیشتر با نام مسعار آنلاین خود، یعنیPlayerUnknown شناخته می‌شود. او می‌خواست چیزی بسازد که دارای جنبه‌های اتفاقی باشد تا بازیکنان ندانند چه چیزی انتظار آن‌ها را می‌کشد و بازی، قابلیت انجام دوباره را داشته باشد.

گرین در ابتدا هنگام طراحی بازی می‌خواست از سری داستان‌های بازی‌های گرسنگی (Hunger Games) الهام بگیرد و کاری کند تا بازیکنان سعی کنند اسلحه خود را از یک قسمت مرکزی در نقشه بردارند، اما بعدا برای اینکه بازیکنان شانس بهتری در زنده ماندن داشته باشند و همچنین برای جلوگیری از مشکلات کپی‌رایت، این کار را انجام نداد.

او بعدا با الگوگیری از فیلم Battle Royale می‌خواست نواحی امن مربعی در بازی ایجاد کند که نداشتن تجربه زیاد در زمینه برنامه نویسی، منجر به استفاده او از نواحی امن دایره‌ای شد. بالاخره نتیجه تلاش‌های او، مودی به نامDayZ: Battle Royale بود. زمانی که بازی DayZ به صورت یک عنوان مستقل از ARMA 2 عرضه شد، علاقه بازیکنان به نسخه بتل رویال او هم رفته رفته کاهش یافت و او تصمیم گرفت مود خود را به بازی ARMA 3بیاور

.در این زمان چنگهان کیم رئیس جینو گیمز کره‌ای که سابقه ساخت بازی‌های MMO کره‌ای را برای رایانه‌های شخصی داشت .وی میخواست یک عنوان موفق برای رایانه‌های شخصی بسازد که از مدل تجاری سایر بازی‌های موبایلی که بلوهول منتشر می‌کند، پیروی کند. به کار او علاقه نشان داد با او ارتباط برقرار کرد و به گرین پیشنهاد کار روی مفهوم جدیدی از بتل رویال را داد

در عرض یک هفته، گرین به مرکز شرکت بلوهول در کره سفر کرد تا مذاکرات را انجام دهد و چند هفته بعد، مدیر نوآوری استودیوی بلوهول شد. او به کشور کره جنوبی نقل مکان کرد تا توسعه بازی را زیر نظر داشته باشد. خود کیم هم به عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه، کار ساخت بازی را آغاز کرد. ساخت بازی در اوایل 2016 شروع شد و در ژوئن همان سال، از آن رونمایی شده و اعلام شد که بازی در عرض یک سال آماده خواهد شد. در نهایت بازی در ماه مارس 2017 به صورت Early Access عرضه شد. خود بازی هم بعد از طی این فاز اولیه در 20 دسامبر 2017 (29 آذر 1396) عرضه شد.

کار روی ساخت بازی با گروهی 35 نفری آغاز و تا ژوئن 2017 به 70 نفر افزایش یافت.

با عرضه اولیه بازی، استقبال بسیار زیادی از آن صورت گرفت و در سپتامبر 2017 استودیوی بلوهول جینو گیمز به «شرکت پابجی»  ( PUBG Corporation) تغییر نام داد و کیم هم مدیر اجرایی ارشد آن شد. در آگوست 2018، شرکت سازنده پابجی با تایید اینکه بازی هنوز دارای باگ‌هایی است، یک کمپین تعمیر پابجی (Fix PUBG) به راه انداخت. این کمپین در نوامبر همان سال به پایان رسید و سازنده پابجی آن را موفقیت‌آمیز خواند

در ماه مارس 2019 (اسفند 1397) گرین اعلام کرد که به کارش به عنوان طراح ارشد بازی پایان داده ولی همچنان به عنوان مشاور، در ساخت بازی دخیل خواهد بود

 

موفقیت آینده شرکت یوسی پابجی

تنها یک سال و نیم بعد از عرضه بازی و طبق آمار خود شرکت سازنده بازی پابجی یعنی PUBG Corporation، این بازی تا ژوئن 2018 توانسته 50 میلیون نسخه در رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان داشته باشد. پابجی هنوز هم یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود در استیم است و همواره در کنار Dota 2 و Counter Strike: Global Offensive در صدر جدول بازی‌های محبوب استیم قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود که این بازی از آن زمان تا کنون، 10 میلیون نسخه دیگر هم فروخته باشد. البته در این آمار، بازی پابجی موبایل و  یوسی پابجی موبایل در نظر گرفته نشده که بیش از 600 میلیون بار دانلود شده است

ا وجود تمام این موفقیت‌ها، شرکت سازنده بازی پابجی با چالش‌هایی هم مواجه است. ژانر بتل رویال در حال گسترش بوده و شاهد بازی‌های موفق بیشتری در این سبک هستیم. از جمله این بازی‌ها می‌توان به Apex Legends و مخصوصا فورتنایت اشاره کرد که بازیکنان زیادی را از پابجی دور کرده‌اند. البته برندان گرین از فورتنایت استقبال کرده و در چندین مصاحبه اعلام کرده است که هدف او، رشد این سبک است که این امر با ساخت بازی‌های جدید میسر می‌شود.

 

 

 

 

منبع : پلازا مگ

 

 

 


game.world بازی ,پابجی ,شرکت ,ساخت ,سازنده ,بازیکنان ,شرکت سازنده ,یوسی پابجی ,ساخت بازی ,سازنده بازی ,داشته باشد ,شرکت سازنده پابجی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

**ܜܔܢܜ یه موجود نسبتا خط خطی 2 ܜܔܢܜ** موشی چت چت روم موشی مودفا4 برنامه های کاری جام هنر پرسش مهر 21 نهالستان پالیز سعید قاسمی بی بی نیوز